Begroting

Wensauto – LES start 1-11-2017

ECHTSUSTEREN
BegrootBegrootBegrootBegroot
Kosten2017201820172018
Inrichten
Notariskosten Rekening van € 907,50 gedeeld door 2€ 453,75€ 453,75
Lease auto
▪ Leaseprijs (all-in, onderhoud, verzekeringen, carkit, vervangende
auto)
€ 1538,66€ 9231,96€ 1538,66€ 9231,96
▪ Belettering - in leaseprijs opgenomen€ 33,89€ 203,34€ 33,89€ 203,34
▪ Carkit +gsm€ 225,00€ 225,00
GSM auto abonnement€ 66,65€ 400,00€ 66,67€ 400,00
Stalling auto - afgesloten dmv hek en poort€ 160,00€ 960,00€ 160,00€ 960,00
Uitvalsbasis - wachtruimte / werk- cq overlegruimte vrijwilligers€ 100,00€ 605,00€ 100,00€ 605,00
Kantoorbenodigdheden werkplekken
▪ Computer / laptop€ 800,00€ 800,00
▪ Software MS Office 365 € 29,40€ 176,40€ 29,40€ 176,40
▪ Printer inktpatronen€ 46,16€ 277,00€ 46,17€ 230,83
▪ GSM + abonnement coordinator(en)/planner(s)€ 1200,00€ 1000,00€ 1200,00€ 1000,00
▪ Printer aanschaf€ 185,00
Organiseren
Inzet auto('s)
▪ Brandstofkosten / tanken € 330,00€ 2072,40€ 290,40€ 1821,60
▪ Wassen en schoonmaken€ 66,67€ 400,00€ 66,68€ 400,00
▪ Kilometervergoeding ritten naar ziekenhuizen€ 535,04€ 334,40
▪ Eigen risico bij schade€ 333,33€ 2000,00€ 333,33€ 2000,00
Inzet vrijwilligers
▪ Medische (her)keuring€ 916,67€ 166,66€ 916,67€ 166,66
▪ Rijinstructie en rijbewijscheck€ 1000,00€ 200,00€ 1000,00€ 200,00
▪ Aanvraag Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)€ 570,00€ 400,00€ 570,00€ 400,00
▪ Kerstpakket: € 625,00€ 1250,00€ 625,00€ 1250,00
▪ Onkostenvergoeding
▪ Jaarlijkse waardering (feestavond e.d.)€ 1100,00€ 1100,00
▪ Bedrijfskleding
▪ Koffie/thee coördinatoren, planners, chauffeurs€ 166,67€ 1008,34€ 166,68€ 850,83
Bestuurskosten
▪ Vergaderlocatie bestuur - opstartjaar duurder€ 83,36€ 458,33€ 83,33€ 458,33
▪ (Brief)papier en porti€ 25,00€ 151,67€ 25,00€ 151,67
▪ Onkostenvergoeding
▪ Overige kosten
Registreren en communiceren
Website
▪ Bouwen€ 983,14€ 983,14
▪ Beheer en onderhoud - mnd bedrag en Office 365€ 35,00€ 210,00€ 35,00€ 210,00
▪ Website divers
Drukwerk
▪ Advertenties werving reizigers / vrijwilligers€ 200,00€ 120,00€ 200,00€ 120,00
▪ Folders werving reizigers / vrijwilligers€ 400,00€ 200,00€ 400,00€ 200,00
Overige kosten
▪ Bankrekening, passen, internetbankieren, overboekingen€ 25,83€ 180,00€ 25,83€ 180,00
▪ Afstorten kasgelden€ 25,00€ 150,00€ 25,00€ 150,00
Totaal kosten€ 10439,18€ 23456,14€ 10584,60€ 22801,02
Baten
Inkomsten uit vervoer (vloeien in de kas van de organisatie)
▪ Ritten = ink. ritten doelgebied € 600,60€ 3689,40€ 514,80€ 3260,40
▪ Ritten naar puntbest. naburige gemeenten € 154,00€ 924,00€ 154,00€ 924,00
▪ Ritten naar puntbest. Ziekenhuizen€ 308,00€ 154,00
Inkomsten anders dan uit vervoer
▪ Subsidie Provincie€ 2500,00€ 15000,00€ 2500,00€ 15000,00
▪ Subsidie Gemeente€ 7184,58€ 3534,74€ 7415,80€ 3462,62
Totale Inkomsten€ 10439,18€ 23456,14€ 10584,60€ 22801,02