Een rit boeken

  • Een rit boeken kan op werkdagen van 09:00 tot 12:00 uur. Bellen voor een terugrit kan ook van 12:00 tot 17:00 uur op het verderop genoemde 085 nummer.
  • U dient de rit minimaal een werkdag voor de reisdag te boeken.
  • Inbelnummer Wensauto Echt: 0475 22 71 99
  • Inbelnummer Wensauto Susteren: 046 20 77 088
  • Zou een nummer niet werken, dan kunt u het andere nummer proberen.
  • U kunt ook eerder reserveren.
  • Indien mogelijk reserveert u ook tegelijk de terugrit.
  • U kunt ook periodiek terugkerende ritten in een keer reserveren.
    Voorbeeld 1: u gaat bijvoorbeeld elke maandag zwemmen – u kunt dan in een telefoongesprek alle zwemdagen vastleggen.
    Voorbeeld 2: De komende 5 weken gaat u op dinsdag en donderdag naar de fysiotherapeut. U kunt dan alle ritten in een keer vastleggen. Een wijziging dient u dan echter minimaal een werkdag tevoren door te geven.

In principe wordt u gehaald en gebracht met de Wensauto van uw doelgebied. (Echt – Wensauto Echt; Susteren – Wensauto Susteren). Het kan voorkomen dat in verband met de planning of de beschikbaarheid de wensauto van het andere doelgebied voorrijdt.

Belangrijk: U dient zelf in- en uit te kunnen stappen. (Een handje van de chauffeur ter ondersteuning is wel mogelijk).

ROLSTOELVERVOER is NIET toegestaan met de Wensauto.

Het meenemen van rollators is beperkt mogelijk. (Een of twee per rit!).

Bij het boeken van een rit is er EEN VOORRANGSPOSITIE VOOR VIJFTIGPLUSSERS DIE EEN ARTS BEZOEKEN.

Terugrit.

Is het tijdstip van de terugrit nog niet bekend ( u weet niet niet hoelang het bezoek aan de arts duurt), dan krijgt u van de chauffeur een visitekaartje met de telefoonnummers om de terugrit te boeken. We halen u dan zo snel mogelijk op, maar we kunnen niet voorkomen dat u wel eens moet wachten.
Tussen 9:00 en 12:00 kunt u voor een terugrit bellen met de reserveerlijnen. Van 12:00 tot 17:00 uur kunt u bellen naar 085 047 9383.

KLACHT

BENT U NIET TEVREDEN DAN ZEG HET ONS, BENT U TEVREDEN DAN ZEG HET ANDEREN.

De chauffeur heeft klachtenformulieren in de bus. Heeft u een klacht dan vraag een formulier aan de chauffeur. Vul het formulier in en stuur het op naar: Secretariaat Stichting LES, Schrijnewerkerstraat 4, 6114XH, Susteren.
U kunt het ingevulde formulier ook aan de (volgende) chauffeur meegeven.
Een klacht kunt u ook indienen, door het invullen van het klachtenformulier op deze website.
Het klachtenformulier is ook vanaf de website te downloaden.

Na een klacht zal de coördinator zo snel mogelijk, in elk geval binnen 5 werkdagen, contact met u opnemen.